CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 22, 2010

22 Dis 2010

Pagi tadi sebelum ke pejabat saya singgah ke rumah mama untuk menghantar eishah..bukak je pintu..nampak aboh sedang duduk di atas kerusi sambil kaki di letakkan di dalam mesin di atas..mesin ni rasanya dah sebulan berada di rumah mama..semenjak kaki aboh kerap sakit..aboh membuat keputusan untuk membeli mesin urut utk di letakkan di rumah..nak urut dengan orang x berani..maklumla..tulang aboh rapuh..bimbang patah nanti..Semasa saya hantar eishah..aboh ada bertanyakan yusuf..tapi saya katakan yusuf dalam kereta..nak pi hantar rumah pengasuh..tiba di rumah pengasuh..pengasuh plak x bukak pintu lg..penyudahnya saya drop yusuf di rumah mama semula..seronok la aboh dpt main dengan yusuf..td suami ada bgtau saya..aboh hantar yusuf ke rumah pengasuh dengan menaiki motor.. :)

0 comments:

Post a Comment