CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 29, 2010

29 Dis 2010

Saat manis..waktu ini aboh gemar berjogging di putrajaya..skrg aboh tak digalakkan untuk membuat senaman berat..dan skrg..aboh juga sudah tidak kuat untuk berjalan..

Pulang dari kerja..saya bersms dengan angah..kebetulan sepupu saya firdaus ada bercerita..katanya lepas aboh dukung syafiq smlm..belakang aboh sakit..perasaan risau mula bersarang dlm hati saya..saya sms pada angah bertanyakan khabar aboh kerana sewaktu pulang dr pejabat kelibat kereta aboh tiada di depan rumah..saya menjangkakan aboh dan mama masih berada di kedai..menurut angah..hari ni aboh ada bgtau satu badan aboh rasa mencucuk-cucuk..Ya Allah..kasihanilah tubuh tua itu ya Allah..sembuhkanlah penyakit dia dan kurangkanlah kesakitan yang terpaksa ditanggungnya Ya Allah..angah ada juga bgtau saya..katanya makin hari aboh makin nampak weak..saya tahu..kami harus bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan..cumanya..saya berharap..kemungkinan yang bakal terjadi itu bukan berlaku dalam masa terdekat..kerana saya tidak kuat..saya tak tabah..

0 comments:

Post a Comment